Wat vind jij van de dienstverlening van de gemeente Hattem?

De gemeente Hattem gaat onderzoek doen naar haar dienstverlening. Vanaf maandag 29 april kun je als Hattemer aangeven hoe jij het liefst contact opneemt met de gemeente. En hoe ben jij geholpen tijdens je laatste contact met de gemeente? In het stadhuis kun je een vragenlijst invullen. Dat kan ook bij het Centrum voor Jeugd en Gezin en op de website van de gemeente Hattem.

Digitale dienstverlening of stadhuis
Burgemeester Jan Willem Wiggers vindt het belangrijk om regelmatig te controleren of de dienstverlening voldoet aan de wensen van Hattemers. ‘We werken continu aan de verbetering van de dienstverlening aan onze inwoners en ondernemers. In de afgelopen jaren is er veel veranderd op het gebied van digitale dienstverlening. We willen bijvoorbeeld graag van inwoners weten of zij open staan voor meer digitale dienstverlening, of dat bepaalde inwoners toch liever naar het stadhuis komen of bellen met de gemeente.”

Service
“Ook zijn we benieuwd hoe Hattemers de service in het stadhuis ervaren. Worden ze snel en goed geholpen door onze medewerkers? Ik hoop dat veel Hattemers de vragenlijst invullen en ons zo helpen om onze dienstverlening te verbeteren,” aldus burgemeester Wiggers. De digitale vragenlijst kun je vanaf maandag 29 april invullen op www.hattem.nl/dienstverlening.


De enquête maakt onderdeel uit van het Uitvoeringsprogramma Dienstverlening. Dit programma is een overzicht van allerlei projecten op het gebied van (online) dienstverlening. Denk bijvoorbeeld aan de inrichting van een KlantContactCentrum (KCC), MijnOverheid, één aanspreekpunt voor complexe vragen, of de inrichting van de ontvangstruimte in het stadhuis. Een samenvatting van de uitkomsten van het onderzoek komt op de website van de gemeente Hattem te staan.

Laat een reactie achter

Plaats alstublieft uw reactie
Vul je naam in