Bij v.v. Hattem werd afgelopen week een bijzonder moment gevierd. Joris Vosselman, ondernemer van de plaatselijke Albert Heijn, ontving uit handen van Igor van Dijk van de sponsorcommissie een bos bloemen ter ere van vijftien jaar fruitsponsorschap van de jongste jeugd: de Welpjes. v.v. Hattem spreekt de wens uit om dit gezonde en sportieve initiatief nog vele jaren samen met Albert Heijn voort te zetten.
Het idee om jonge voetballers na afloop van hun training te trakteren op een gezonde portie fruit ontstond vijftien jaar geleden bij v.v. Hattem en werd vanaf het eerste moment enthousiast ondersteund door Albert Heijn Hattem. Het initiatief bleek een schot in de roos: het werd niet alleen een vaste traditie bij de vereniging, maar kreeg ook op tal van andere plaatsen in het land navolging.
Op de foto bij dit artikel overhandigt Igor van Dijk een bos bloemen aan Joris Vosselman, met op de achtergrond de trainers en vrolijke mini’s. Een mooi beeld van een succesvolle samenwerking tussen vereniging en lokale ondernemer, aldus de voetbalvereniging.
verslag en foto: Arjen Noordberger