Ledenvergadering Hattemer Oranje Vereniging

Het bestuur van de Hattemer Oranje Vereniging heeft haar leden uitgenodigd voor de Algemene Ledenvergadering op dinsdag 10 maart 2020. De vereniging staat aan de vooravond van grote veranderingen, aldus voorzitter Dick Greve.

‘Tijdens de ledenvergadering nemen we een besluit over het Huishoudelijk Reglement,’ vertelt Dick, ‘maar we praten ook over andere belangrijke veranderingen. Zo houden wij dit jaar als vereniging het tentfeest volledig in eigen beheer. Dat betekent ook de verkoop van consumpties. Dit vraagt veel meer vrijwilligers, maar betekent ook een cultuuromslag voor onze vereniging.’
Dick Greve praat hierover zaterdag 7 maart in het programma Hattem Actueel van Radio Hattem dat tussen 10.00 en 12.00 uur live wordt uitgezonden.

Ben je nog geen lid, dan kan je je alsnog aanmelden via de website van de HOV. De jaarvergadering vindt plaats in het Molenhuis aan de Molenbelt 7 te Hattem en begint om 20.00 uur. Vanaf 19.45 zijn leden welkom en staat de koffie klaar.

Laat een reactie achter

Plaats alstublieft uw reactie